my life as a teenager
Welcome!

Hello There! I'm Syirah this owner of blogger. Welcome to this site. No HARSH WORDS using and please respect each other. Anon, Copycat and Haters are not allowed.

eks o eks o

Travel This Site



Thanks For Your Support!






Little Note

In love with someone special!

Meet Him Fadhil Asyala :)


Ni , manusia yang bajet memanjang. Meet Fadhil Azhar , my comel brothew . THE BEST among the rest. even though kadang kadang dia menyekeh , tapi aku sayang kan dia sebagai abang rapat aku. Hihi, sentiasa ada bila aku sedih cuma kadang-kadang bila dia marah , buat aku terkejut jap. Sedih gila bila dia palau aku. itu tak tahu kenapa. Pernah ah jugak menangis sebab kan dia ni. haha. Sedih la kan orang yang ambik berat pasal kita tiba-tiba tarik muka. Seriouse aku cepat terasa bila dia berubah. Oh Abe , tolong lah jangan tawik muka sangat dengan adik ye gila ? Okay la aku nak korang kenal dia. Dia baik gila lebih dari aku describe kn ni. Btw Happy Birthday :) Goodluck for SPM :D
Tuesday 17 April 2012 09:28 0 Talking